BOHO TRIČKO | LETNÍ DIY |

Dnes jsem si pro vás připravila opět článek z rubriky letního tričkování. Jelikož je tričko letní nevynechala jsem moje velice oblíbené třásně.

Pro dekorování trička jsem použila vlastnoručně vyrobená razítka z moosgummi – postup jsem vám taky ve zkratce nafotila…

Stačí si vytisknout obrázek požadovaných razítek, já jsem použila tento (mám všechny pěkné obrázky uložené na Pinterestu), který jsem si zvětšila na celou stránku A4.koláž1

Peříčko jsem rozstřihla tím způsobem, že jsem vystřihla středovou linku. Peříčko jsem tedy rozdělila na tři části, které jsem lepidlem přilepila na moosgummu. A nechala chvilku zaschnout. Potom jsem postupně jednotlivé dílky vystřihla a přilepovala na karton, potisknutý papír jde lehce sloupnout. Původně jsem chtěla použít folii ale lepidlo by jednotlivé dílky nepřilepilo.

Jednotlivá razítka jsem pak nalepovala oboustrannou lepící páskou na akrylovou destičku. Barvu jsem nanášela houbičkou. Po nanesení barvy jsem okolí znova přelepila páskou abych si na tričko nechtěně neotiskla barvu. Otiskování razítek bylo velice jednoduché, důležité je řádně na destičku zatlačit. Doporučuji pro razítkování využívat husté barvy aby se obrázek nerozpíjel. Na razítko nanášejte barvy v různých kombinacích, hlavně je potřeba je pěkně do sebe prolínat a vytvořit pěkný přechod barev.

koláž2

Potom jsem nechala otisknutá razítka lehce zaschnout a dokreslila jsem stíny černou gelovou tužkou. Dále jsem si vzala gelová razítka motýlů a inkousty Athena, kterými jsem doplnila peříčka. Peříčka jsem dále domalovala tečkami bílou metalickou konturou. Domalovala jsem také černé kroužky, které jsem vyplnila barvami. Tričko nezapomeňte vyložit letáky, aby se barva nepropila na druhou stranu.

Peříčky jsem dekorovala i zadní stranu. Opět jsem je domalovala gelovým perem a dotečkovala metalickými konturami. Barvy nechejte minimálně 3 hodiny schnout.

koláž3

Dale jsem tričku nastříhala třásně, stejně jako u kočičího trička. Zde jsem ale třásně svazovala na uzle. Vždy dva k sobě a pak jednu třásni z uzlu se sousedící. Postupně se vytvoří trojúhelníky. Pokud budete svazovat další s další bude vznikat síť z kosočtverců. Já jsem ale chtěla pouze trojúhelníky aby tričko působilo jen „učesaně“.

Hotové tričko stačí zažehlit přes pečicí papír žehličkou nastavenou na bavlnu. Na obrázky tlačte, zažehlujte minimálně 3 minuty. Já zažehluji asi 5 minut.

koláž4

 

 

Zanechat Odpověď

