Lístečkové náušnice |LETNÍ DIY|

Využití kůže, to se na mých stránkách ještě neobjevilo. Dneska vám přináším první DIY nápad na jednoduché, ale velice efektní náušnice z kůže. Pustíte se do nich? Pokud ano pošlete mi fotku jak tvoříte nebo přímo hotového výrobku na email magdalena.legerska@atlas.cz a já ji připnu k tomuto článku s vaším jménem. 🙂

 

Budeme potřebovat:

  • textilní barvy, černou konturu
  • propisku, nůžky
  • šablonu, kterou naleznete na konci článku
  • obyčejný papír
  • dva štětce (já používám velký plochý z této sady a maličky plochý)
  • kus kůže – já jsem našla doma nějakou umělou 
  • metalické propisovače – já je zakoupila v Lidlu 

SAM_3964
SAM_3965Nejdříve jsem si musela vymyslet šablonu,kterou dále budu používat. Vy již máte výhodu- ne konci naleznete soubor s šablonou ve správné velikosti.

SAM_3966Na kůži obkreslíme propiskou dvě peříčka. Jedno zrcadlově.

SAM_3967Peříčka vystřihneme.

SAM_3968SAM_3969Na peříčka postupně naneseme barvy. Pokud chcete dělat více stejně barevných doporučuji nejprve nabarvit kůži a potom z ní teprve peříčka vystřihnout.

SAM_3970Štětcem barvu rozetřeme a vytvořte plynulé přechody. Na kůži barva schne velice rychle.

SAM_3971Potom malým štětcem udělejte na okrajích puntíky. Do barevných puntíků udělejte černou konturou další.

SAM_3972Barvu nechejte zaschnout. Zlatým propisovačem můžete ještě okraje ozdobit.

SAM_3974Do náušnic udělejte dírky. Já jsem použila špendlík do korkových nástěnek.

SAM_3975Do dírek provlečte spojovací kroužky a pak náušnicový háček. A náušnice jsou hotové!

Prohlédněte si další varianty

SAM_3976

SAM_3977

Černá textilní barva + zlatý metalický propisovač.

SAM_3978SAM_3979SAM_3980

Stejný základ- růžovo – fialový přechod, ale každé jinak zdobené.

SAM_3981

Strakaté žluto – růžové, sem tam vznikla oranžová.

 

ŠABLONA – papír A4Scan0004

Zanechat Odpověď

